קידום אתרי וורדפרס בקלות

  • קטגוריה:כללי

בין אם אתם מפתחי אתרי וורדפרס או בונים אותו באלמנטור הכנתי עבורכם מדריך של8 פעולות האופטימיזציה החשובות ביותר לטעמי בתהליך של אופטימיזציה לעמוד.

  1. כתיבת כותרת TILTE ראשית לעמוד – כותרת הטייטל הראשית של העמוד נועדה לסייע למחפשים בגוגל להבין מה המידע שהם צפויים לקבל בתוך העמוד. במקרים רבים בתהליך של שירותי אופטימיזציה לאתר אני נוהג לפעול על מנת לשפר את יחס ההקלקה על העמוד באמצעות כתיבת כותרת המשלבת את מילות החיפוש אותם ארצה לקדם + מסר שיווקי שמניע לפעולה למשל באתר הזה cleansofa אם תחפשו בגוגל "ניקוי שטיחים" תתקלו בכותרת הבאה:

בכותרת ניתן לראות אזכור של מחיר אחרי שמצאתי תחת חיפוש לונגטייל של "ניקוי שטיחים מחיר" בשורת השאילתות המשלימות לחיפוש הראשי מצאתי עוד ביטוי שחשוב לי לשלב בכתיבת הכותרת "ניקוי שטיחים עד                  הבית". לכן בעת כתיבת כותרת העמוד שזרתי את האזכורים של מחיר, עד הבית.

2. תיאור עמוד – ממש מתחת לשורת הכותרת ניתן לכתוב תיאור עמוד בין 155 תווים. טיפ קטן במקום לשבור את הראש כיצד להכניס תיאור לעמוד מומלץ להשתמש בתוסף יוסט שיעשה לכם חיים קלים, אם אתם כאן אין                   סיכוי שאתם לא מכירים 🙂 עדיין מצורף לינק להורדת התוסף של yoas לאתר שלכם.

שורת התיאור ממליצה על התוכן והערכים של החברה ואמורה לסייע להנעה לפעולה ולהוביל למקסימום הקלקות, מנוע החיפוש של גוגל משתמש בתיאור העמוד בשביל להבין מהם השירותים המרכזיים של                                  החברה ובנוסף מהם היתרונות של התוכן לגולש.

3.פקודת site: במידה וברצונכם לגשש בצורה רוחבית על כמות העמודים שגוגל מאנדקס באתר שלכם ולבצע מספר פעולות חשובות ומהירות לשיפור כותרות הפקודה הזו עשויה לסייע לכם רבות. למה אני משתמש בה בדרך          כלל:

די אופטימיזציה – במקרים רבים אני שם לב שיש כמות גדולה של עמודים באתר שעולה תחת ביטוי מסוים בעוד שהעמוד המרכזי המיועד לביטוי הזה לא עולה, תופעה זו נקראת קניבליזציה של ביטויים, כאשר על מנת לאמוד           את רוחב התופעה מומלץ להריץ פקודת site: ולציין את הביטוי חיפוש כמו בתמונה למטה:

4.תמונות/סרטונים – ערכים ויזואליים נוספים עשויים לסייע לאופטימיזציה של האתר, ישנה חשיבות במידה מסוימת ולפי סוג השאלה בגוגל לכתיבת תיאורי התמונות וערכים הוויזואליים הנוספים שיש לכם להציג.

5.קישורים פנימיים – במידה והאתר שלכם עשוי לסייע לגולש בתוכן נוסף השתמשו בו בשביל להפנות את הגולש באתר למידע נוסף שעשוי להעניק לו ידע משלים לאותו מאמר למשל למאמר זה על אופטימזיציה לקידום אורגני            אני אמליץ לכם לקרוא גם תוכן שקשור לשיפור מהירות הטעינה ממש בסעיף 8 למטה 🙂

6. כותרות H1-H6  הכותרות מסודרות לפי היררכיה שאמורה לפשט את התוכן בעמוד למנועי החיפוש ולגולש.

7.פירורי לחם – למעשה אמצעי ניווט המאפשר לגולש לחזור לעמוד הקודם בהיררכיה של האתר.

8. מהירות טעינה – הקפידו להקטין את משקל התמונות שיש באתר כלי מגניב שאני נוהג להשתמש בו כמו שהרחבנו במאמר נוסף על חשיבות שיפור מהירות הטעינה באתר כפרמטר חשוב במיוחד ב-2020 לדירוג האתר.

זמין לכל שאלה ועניין מוזמנים לבקר מדי פעם בבלוג שלי לקידום אתרים seolinks

כתיבת תגובה